El relat polític
els missatges audiovisuals a les campanyes electorals. Iniciativa per Catalunya Verds (1988-2012)
- ISBN: 9788437095127
- Editorial: Universidad Autónoma de Barcelona (UAB)
- Fecha de la edición: 2015
- Lugar de la edición: Barcelona. España
- Colección: Aldea Global
- Encuadernación: Rústica
- Medidas: 24 cm
- Nº Pág.: 391
- Idiomas: Catalán
En la comunicació política, els partits i els líders han de construir una identitat que els dote d?una personalitat recognoscible, un relat propi i diferencial que connecte amb els electors i els involucre en els projectes polítics que presenten en les conteses electorals. Mitjançant l?anàlisi dels espots i la cartelleria de la formació política Iniciativa per Catalunya Verds (IC, ICV) des de la seva fundació el 1987 fins a les eleccions de 2012, els autors identifiquen el relat polític de la formació i presenten un model metodològic per a l?anàlisi dels missatges electorals en general.El volum va dirigit a totes aquelles persones interessades en l?estudi i la pràctica de la comunicació política, en els mètodes d?anàlisi i elaboració d?estratègies comunicatives així com aquelles que volen conèixer amb més amplitud i profunditat la història recent de la política catalana.
Coeditat amb Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de València.