E-Commerce 2010
business, technology, society
- ISBN: 9780135090787
- Editorial: Prentince Hall
- Fecha de la edición: 2010
- Lugar de la edición: New Jersey. Estados Unidos de Norteamérica
- Edición número: 6th ed
- Encuadernación: Rústica
- Medidas: 26 cm
- Nº Pág.: 912
- Idiomas: Inglés
Servicio de búsqueda de libros
Este libro está agotado o descatalogado por la editorial. Si lo desea podemos buscar esta obra en librerías de saldo y ocasión.
Sí, por favor búsquenme este libroFor the undergraduate and graduate e-commerce course in any business discipline. The market-leading text for E-commerce. This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind E- commerce--technology change, business development, and social issues--to provide a coherent conceptual framework for understanding the field. The sixth edition--including all of the data, figures, and tables in the book--has been updated through August 2009 with the latest marketing and business intelligence available from eMarketer, Pew Internet & American Life Project, Forrester Research, Jupiter Research, Gartner, and other industry sources.