Logotipo librería Marcial Pons
El consumidor

El consumidor

  • ISBN: 9788497884150
  • Editorial: Universitat Oberta de Catalunya. (UOC)
  • Lugar de la edición: Barcelona. España
  • Colección: Vull Saber
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 18 cm
  • Nº Pág.: 68
  • Idiomas: Español

Papel: Rústica
8,00 €
Sin Stock. Disponible en 7/10 días.

Resumen

El consum és una emoció. Les empreses i la publicitat aprofiten, per tant, les emocions per arribar millor als consumidors i intentar vendre més. Aquest ús de les emocions té també aspectes positius: fa moure l'economia. Davant d'això, el millor que pot fer el consumidor és conèixer les seves emocions i saber com funcionen. Aquest llibre explica des de la psicologia social com podem millorar les nostres pautes de consum i apunta camins perquè el consumidor adopti una actitus més responsable.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información