Logotipo librería Marcial Pons

Pricing
making profitable decisions

  • ISBN: 9780071198608
  • Editorial: McGraw-Hill Publishing Co.
  • Lugar de la edición: New York. Estados Unidos de Norteamérica
  • Edición número: 3rd ed
  • Encuadernación: Cartoné
  • Medidas: 24 cm
  • Nº Pág.: 658
  • Idiomas: Inglés

Papel: Cartoné
35,00 €
Agotado/Descatalogado. Puede solicitar búsqueda.

Servicio de búsqueda de libros

Este libro está agotado o descatalogado por la editorial. Si lo desea podemos buscar esta obra en librerías de saldo y ocasión.

Sí, por favor búsquenme este libro

Resumen

Pricing, 3/e, synthesizes economic and marketing principles with accounting and financial information to provide a basis for analyzing pricing alternatives within legal and corporate constraints. This revision of this classic text brings readers an understandable writing style, a more complete discussion of the quantitative issues, and a greater number of clear-cut examples. The material on the economics of pricing now reflects recent research in pricing by applied economists and marketing researchers trained in economics.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información