Logotipo librería Marcial Pons
Digital branding

Digital branding
a complete step-by-step guide to strategy, tectics and measurement

  • ISBN: 9780749469955
  • Editorial: Kogan Page Ltd.
  • Lugar de la edición: London. Reino Unido
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 22 cm
  • Nº Pág.: 208
  • Idiomas: Inglés

Papel: Rústica
46,79 €
Sin Stock. Disponible en 5/6 semanas.

Resumen

Digital Branding gives step-by-step, practical guidance on how to build a brand online. Through exploring topics like content marketing, social media, search optimisation and web analytics, Daniel Rowles develops a robust framework for brand planning, channel selection and measuring the effectiveness of your brand campaigns. Digital Branding contains real world case studies, a guide to the free and paid tools that can help measure digital branding in each of the different online channels, examples of social guidelines, process and policy and an original step by step digital branding process along with measurement techniques and guidelines.

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información