Logotipo librería Marcial Pons

Statistical techniques in business and economics

  • ISBN: 9780071113168
  • Editorial: McGraw-Hill Publishing Co.
  • Lugar de la edición: New York. Reino Unido
  • Edición número: 12th ed
  • Encuadernación: Rústica
  • Medidas: 25 cm
  • Nº Pág.: 928
  • Idiomas: Inglés

Papel: Rústica
58,87 €
Agotado/Descatalogado. Puede solicitar búsqueda.

Servicio de búsqueda de libros

Este libro está agotado o descatalogado por la editorial. Si lo desea podemos buscar esta obra en librerías de saldo y ocasión.

Sí, por favor búsquenme este libro

Resumen

INDICE 1. What is Statistics? 2. Describing Data: Frequency Distributions and Graphic Presentations 3. Describing Data: Numerical Measures 4. Describing Data: Displaying and Exploring Data 5. A Survey of Probability Concepts 6. Discrete Probability Distributions 7. Continuous Probability Distributions 8. Sampling Methods and the Central Limit Theorem 9. Estimation and Confidence Intervals 10. One-Sample Tests of Hypothesis 11.Two Samples Tests of Hypothesis 12. Analysis of Variance 13. Linear Regression and Correlation 14. Multiple Regression and Correlation Analysis 15. Nonparametric Methods: Chi-Square Applications 16. Nonparametric Methods: Analysis of Ranked Data 17. Statistical Quality Control 18. Index Numbers 19. Time Series and Forecasting 20. An Introduction to Decision Theory

Contiene CD-ROM

Resumen

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y facilitar la navegación. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso.

aceptar más información